Általános Szerződési Feltételek

Az online áruházban történő vásárlás általános feltételei

1) Általános rendelkezések

Az kötelező érvényű megrendeléssel a Vevő megerősíti, hogy elfogadja az Eladó által bejelentett áruk szállítására vonatkozó Üzleti Feltételeket. A vevő és az eladó közötti kapcsolatokra ezek a feltételek vonatkoznak, amelyek mindkét félre nézve kötelezőek.

2) Áruk és szolgáltatások megrendelése

Lehetőséget kínálunk a vásárlásra közvetlenül az Ön otthonából, ahonnan korlátok nélkül vásárolhat. Rendeléseit egyszerűen és kényelmesen intézheti a bevásárlókosár segítségével, telefonon és e-mailen keresztül, illetve üzletünknek címzett levéllel.

A szerződés tárgya csak a vásárlási szerződésben - vagyis a rendelésben - meghatározott áruk. A weboldalainkon, katalógusainkban, prospektusainkban és más sajtótermékeinkben megadott méretek, súly, teljesítmény, kapacitás és egyéb adatok nem kötelező érvényűek és a gyártói adatain alapulnak. Kérdés vagy nemértés  esetén természetesen felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Arra kötelezzük magunkat, hogy csak tökéletes állapotban lévő és az adott terméktípusra jellemző előírásoknak vagy tulajdonságoknak megfelelő árut szállítsunk ügyfeleinknek, amelyek megfelelnek a Cseh Köztársaságban érvényes szabványoknak, előírásoknak és rendeleteknek, és magyar nyelvű használati utasításokkal, jótállási tanúsítványokkal és a garancia utáni szervizközpontok listájával rendelkeznek, amennyiben ez az áru típusára jellemző.

Az elektronikus rendelés érvényességének feltétele a megrendelőlapon feltüntetett összes szükséges adat és követelmény kitöltése. A megrendelés a vételi szerződés tervezete is, amikor az áru szállításával ,maga a vételi szerződés létrejön. A vásárlási szerződés megkötéséhez szükséges a rendelés eladó általi hivatalos megerősítése. Egyedi, különösen költséges esetekben az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a rendelés visszaigazolásával szerződést hozzon létre, lehetőleg személyesen vagy telefonon, illetve egy, a Vevő által fizetett pénzügyi előlegre igényt nyújtson be.

Abban az esetben, ha az áru megrendelésének időszakában a devizaárfolyam jelentősen megváltozott, vagy a beszállító oldaláról a termékár vagy a szállított árukészlet megváltozott, cégünknek joga van a megrendelést a vevővel egyetértésben módosítani, vagy azonnali hatállyal egyoldalúan visszavonni. Ezt a jogosultságot abban az esetben is fenntartjuk, ha a gyártó megállítja a megrendelt termék szállítását, megjelenteti a terméknek egy új változatát, vagy jelentősen megváltoztatja a termék árát.

3) Rendelés megerősítése

A megrendelést 24 órán belül elfogadjuk, e-mailben elküldjük Önnek a megrendelés visszaigazolását, az elküldésről is e-mailben kap értesítést. Kétség esetén természetesen kapcsolatba lépünk Önnel.

4) Rendelés megszakítása

Bármely megrendelést 24 órán belül telefonon vagy e-mailben törölhet, bármilyen ok nélkül. Csak adja meg nevét, e-mail címét és a megrendelt áruk vagy szolgáltatások leírását.

5) Csomagolás- és postaköltség

Szállítási költség:


DPD

elővétellel 1499 Ft
utánvétel 1799 Ft

Magyar posta

elővétellel 1499 Ft
utánvétel 1799 Ft

Csomagküldő

csak kisebb, legfeljebb 1,5 kg-os szállítmányok

elővétellel 1100 Ft
utánvétel 1200 Ft

6) Szállítási idő

A szállítási idő 3-7 munkanap, amennyiben nem másképpen van megadva. A megrendelések feldolgozása azok beérkezésének sorrendje szerint történik. Abban az esetben, ha néhány áru nem áll raktáron rendelkezésre, vagy szállításuk épp folyamatban van, azonnal kapcsolatba lépünk Önnel.

7) Áruk cseréje és visszaküldése

Szükség esetén a nem használt és sértetlen termékeket a vásárlástól számított 15 napon belül kicseréljük egy másik, Ön választott típusra, vagy a törvény szerint visszavonhatja a vásárlási szerződést és az árut bármilyen ok nélkül visszaadhatja. Az árut ajánlott csomagban kell elküldeni (nem utánvéttel) a címünkre. A terméket egy másik dobozba kell csomagolni, hogy az eredeti csomagolás ne legyen kitéve a szállítás sérüléseinek. Az áruknak teljes egészében teljesnek kell lenniük, beleértve a polisztirol béléseket, dobozokat, zsákokat, kézikönyveket, akkumulátorokat, vezérlőket stb. A vásárlástól számított 15 napos időszakot követően termékcsere vagy a termék visszaküldése és cseréje másik típusra már nem lehetséges - ezért ilyen eljárást ne kérjen, de használja ki az első 15 napot arra, hogy megismerkedjen a megvásárolt termék jellemzőivel.

8) Reklamációk és garanciák

A reklamációkat Önnel való egyeztetéssel és az alkalmazandó joggal összhangban egyéni megegyezéssel rendezik. A Vevő köteles az árut a kézhezvételt követően ellenőrizni, hogy meg tudja állapítani a hibákat és a károkat. A vevő köteles a hibákat azonnal bejelenteni cégünknek. Nem vállalunk felelősséget a fuvarozó által okozott hibákért és károkért.

Minden más áru 24 hónapos garancia, törvényes időszakra vonatkozik, hacsak másként nem jelezzük. A garancia csak a gyártási hibákra terjed ki.

A garancia nem vonatkozik a következőkre:

a) a normál használat által okozott hibákért
b) a termék helytelen használata
c) a hivatalosan kiadott szoftvertől eltérő szoftver használata.

Követelmény-eljárás:

1) telefonon, e-mailben vagy írásban tájékoztat , a reklamációról
2) küldje el az árut regisztrált csomagként (nem készpénzben) a címünkre
3) adja meg a reklamáció okát a szállítmányban,és a címét
4) az áruról . üzletünkben történő megszerzésének igazolása

Panaszát a lehető leggyorsabban, legkésőbb a létrehozásától számított 30 munkanapon belül rendezzük, azaz cégünk általi átvételét. Cégünk nem vállal felelősséget a követelés elbírálásában bekövetkezett késedelemért, olyan körülmények miatt, amelyek nem befolyásolják - például a felhatalmazott szervizközpontban lévő pótalkatrészek hiánya, hosszú szállítási idő a külföldi gyártóberendezéshez stb. idő, beleértve a szolgáltatást is. Az úgynevezett távértékesítés esetében, amikor a vevő nem tudja személyesen megnézni a termék funkcióit, kialakítását és tulajdonságait, a megrendelt árukat - azaz az üzletünkből származó árukat - 15 napon belül vissza lehet adni az eladónak, vagyis a vevőnek joga van rá .A terméknek teljesnek kell lennie, beleértve az összes zsákot, polisztirol doboz merevítőt, távirányítót, kábelt és a sértetlen dobozot (így a terméket egy másik dobozba kell csomagolni, amely a szállításnak lesz kitéve , hogy a termék eredeti doboza rendben legyen, és a terméket újra lehet értékesíteni, és az ügyfélnek visszatéríti az árukért fizetett összeget.

A Veselí nad Moravou, Masarykova 164, 1. emeleti e-shop és kőboltja: természetes személy Bohdana Vinklerová ID: 61740179, ÁFA azonosító: CZ7252084279

Cím:

Masarykova 164
698 01 Veselí nad Moravou
Cseh Köztársaság

email : evercon@seznam.cz